Rast från jobbet!

Nu har jag 2.5 timmes rast från jobbet. Phew! Den behövs verkligen kan jag lova, en kollega stressade nästan ihjäl mig med en massa "gör inte så, gör si!" Alltid hittar hon något fel man gör, och hon gör mig nervös. Dessutom skall det alltid gå så snabbt när man flyttar och vänder kunden och för mig blir det bara sämre av att allt går så fort, för då kan jag inte tänka klart och glömmer vad som ska göras. Men förmodligen menar hon nog bara väl, det är bara synd att jag känner mig knäckt efter att ha jobbat med henne. Efter rasten så jobbar vi bara 1 halvtimme tillsammans, sen jobbar jag ensam, skönt att få lugn och ro och ingen som bevakar en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0