Hemma från jobbet!

Ja då var jag hemma från jobbet, det var lungt och skönt sista tiden. Jag föredrar verkligen eftermiddags pass på många sätt, det enda som är synd med eftermiddag är att fritiden tar stryk. Nu hoppas jag att jag får sova imorgon, fast det är klart, ringer det jobb imorgon så tar jag det, men jag kommer vara sååååå himla trött om de ringer!
Var förresten duktig när jag gick tillbaka till jobbet efter rasten. På vägen tillbaka så hade jag med mig *drumrolls* ICA blanketten och paket avin! Så jag gick in på ICA Nära och lämnade in blanketten, och han som satt i kassan hade lite svårt att hitta personnumret på min legitimation, och fumlade lite så han frågade bara "Säg ditt personnummer istället" Känns bra att se andra fumla lite emellanåt, så mår man lite bättre, även om jag är extremt mycket fumligare än andra!
Hämtade ut mitt paket från OKQ8 också, det var ett paket från e.l.f, hade köpt denna när de hade gratis frakt!
http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=96&currency=SEK
Väldigt bra priser har de måste jag säga! Nu återstår bara att se kvaliten av det jag har köpt. Har hört mycket gott om sidan i alla fall!
Ja då var jag hemma från jobbet, det var lungt och skönt sista tiden. Jag föredrar verkligen eftermiddags pass på många sätt, det enda som är synd med eftermiddag är att fritiden tar stryk. Nu hoppas jag att jag får sova imorgon, fast det är klart, ringer det jobb imorgon så tar jag det, men jag kommer vara sååååå himla trött om de ringer!

Var förresten duktig när jag gick tillbaka till jobbet efter rasten. På vägen tillbaka så hade jag med mig *drumrolls* ICA blanketten och paket avin! Så jag gick in på ICA Nära och lämnade in blanketten, och han som satt i kassan hade lite svårt att hitta personnumret på min legitimation, och fumlade lite så han frågade bara "Säg ditt personnummer istället" Känns bra att se andra fumla lite emellanåt, så mår man lite bättre, även om jag är extremt mycket fumligare än andra!

Hämtade ut mitt paket från OKQ8 också, det var ett paket från e.l.f, hade köpt denna när de hade gratis frakt för några dagar sedan!
http://www.eyeslipsface.co.uk/product.asp?prodID=96&currency=SEK
Det dumma var att jag glömde att köpa en primer till den! Nåja, kanske får ta och beställa något igen snart. De har väldigt bra priser tycker jag, nu återstår det bara att se hur kvaliten är, men jag tror att den är bra då jag har hört mycket gott om sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0