Helt slut!

Har nyss kommit hem från modevisningen, den var ingen höjdare såvida man inte råkar gilla modeller som fnissar och flinar och tuggar tuggummi på catwalken!

Jag känner mig fruktansvärt trött efter de här 3 timmarna, jag stod mest och såg dum ut tyckte jag, och kopplade bort när mina kompisar pratade för att det är så mycket ljud runt om kring. Nu känner jag mig mer slut än när jag har tränat 2 timmar på gymmet! Hur kan det vara så?

Blev frågad av en om jag ville följa med ut på Lördag. Jag har aldrig varit ute förut någonsin, för jag är ju nykterist. Med trevligt sällskap är det ju säkert kul, men undra om jag kommer och orka med det? Känns dumt att tacka nej om jag ändå inte har något för mig, och jag tror de andra uppskattar att jag följer med så att jag inte är en tråkmåns. Får se hur jag gör. Följer dock inte med om jag måste betala inträde, för jag har inte lust att betala pengar för att vara på ett ställe och "hänga".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0