I byn!

Är i byn nu med min pojkvän, jag fastnar självklart mest vid datorn, men har slitit mig ifrån och gått över till Wii en stund. Körde 55 minuters Wii Fit Plus och brände 130 kcal! Måste säga att gymmet är mycket mer effektivt, men det var ganska kul i alla fall. Fördelen är ju att man slipper tiden att ta sig till gymmet, byta om, och gå hem igen. 

Funderar mycket på det här med att ta reda på utredningen, men hur ska jag göra? Någon som har något tips? Vart bör jag vända mig först? Raka vägen till psykolog eller måste jag prata med en vanlig läkare först (onödigt). Vad ska man säga när man bokar tid? Ska man säga nåt överhuvudtaget eller räcker det med att säga "jag vill träffa läkare/psykolog" ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0