En grej jag störde mig över

Störde mig så otroligt mycket på en grej idag, jag, Maria, Lisa och deras pojkvänner åkte till en marknad idag. Väl framme så skulle vi tydligen ansluta oss till Marias familj bestående av: Mamma, 2 systrar, samt systrarnas sammanlagt 5 barn. Det var ganska kallt ute, och vi gick först åt helt fel håll, så vi fick vända om, och sedan efter sammanlagt 15 minuter hittade vi dem, sen stod de och pratade i ca 10 minuter, sedan skulle Mamman och Systrarna köpa nå bullar som såldes i en stuga där (allt var inomhus i olika stugor som man fick gå emellan) Och det var riktigt smockfullt med folk där. Så barnen, Lisa, Maria, pojkvännerna och 1 syster väntade utanför. Jag vägrade vänta ute i kylan så jag trotsade folkmassan, trots att jag verkligen avskyr att stå och se dum ut i ett hörn inför en massa människor sådär, men jag fick försöka tänka att ingen kommer känna igen mig ändå, eller just ja. Hur många har en knallgrön slinga i håret?? Nåja, värmen väger upp alternativen ändå.

Sen när de hade köpt sina bullar, så stod vi still och pratade igen i 10 minuter i kylan, sen gick vi en bit... och sen åkte vi bara hem. Vi gjorde inte något på den där marknaden, vi bara hängde med Marias stora familj... vilket jag tycker var extremt onödigt för vi blir så onödigt mycket folk! Räckte det inte med oss 5 som vi var i början? Det är tillräckligt jobbigt det. Har aldrig förstått mig på detta med familjer, och att de ska göra ALLT tillsammans... Tyvärr så är det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0