Den här helgen

Den här helgen har varit, ganska bra trots stressen. Jag har spelat Sonic 4 Episode 1 och klarat ut den och tagit alla Chaos Emeralds. När jag väl sätter mig in i något så blir jag en riktig nörd och expert! Dock är den lite av en besvikelse i styrningen, inte samma Sonic känsla som i de gamla klassiska spelen, men man vänjer väl sig.

Har jobb imorgon klockan 08:00-21:10. Jag brukar alltid vilja vara hemma dagen innan jag ska jobba för att det känns bäst så, vill kunna varva ner och bara "vara", men den här gången fick jag kompromissa. Tur att det inte är så fruktansvärt tidigt i alla fall, men eftersom vi är i byn så måste jag ändå upp lite tidigare för det tar ca 12-15 minuter upp till stan, och så ska vi lämna mat i min lägenhet innan jobbet. Så det blir nog till att stiga upp vid 6 ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0