Då var helgen över...

Har inte haft ork eller lust att skriva något de senaste dagarna. Den där festen har tagit mycket tid och kraft. Har även sovit jättedåligt de senaste dagarna. Festen blev ganska bra ändå, men alkoholen delades ut för fort så folk blev ju rätt så fulla, varav en 8 blev riktigt rejält fulla. Bara 1 person spydde.

Nu dagen efter så skulle vi städa efter Maria hade slutat jobbet klockan 15:00. Passa ju bra eftersom då får jag sova ut. Stängde av mobilen så inget skulle få störa, och ställde väckning på 13:00. Skrev även på facebook att jag skulle inte vara kontaktbar förrän senast 13:00. Så när jag klev upp och läste på kommentarer på mitt inlägg, så har Maria skrivit att hennes pojkvän och Lisa hade åkt medans Maria jobbar, och börjat städa... Sömn någon?

Jag känner mig dum som inte är med och städar, fast det är ju Maria inte heller, men hon har ju jobb som en giltig anledning. Fast det ska ju inte vara något hinder, hon slutar ju så pass tidigt i alla fall! Nåja, vi får väl se vart det här slutar i alla fall...

Nu känns då allt som kaos och jag vet inte vad jag ska göra, ska nog bara sitta och stirra ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0