Bokade klipptid, jag ringde!

Jag var duktig idag, har skjutit upp klipptids bokningen hur länge som helst nu. Skulle gå dit en dag för 3 veckor sedan men då var hon borta just exakt då! Och nästa dag jag kom dit var hon också borta, sen har jag bara skjutit upp det hela tiden.

Och nu närmade det sig tiden jag ville ha så nu var jag ju tvungen att ta tag i det, jag kände verkligen inte för att gå ut idag, -17 kalllt ute. Så efter många om och men under dagen så ringde jag tillslut, är man tvungen så är man. Försökte fokusera på vilken fin frisyr jag kommer att få. Så nu till slut ringde jag!! Det var ett kort enkelt samtal, och hon hade jättegullig röst! Nu har jag världens adrenalinkick utav att jag har klarat av det här och känner mig riktigt hyper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0