Halloween partajet!

Oj oj, har inte hunnit med mig alls nu de senaste två dagarna. Var på Halloween party igår, jo gissa om jag satt tyst mestadels och tänkte på annat. Fast lite hängde jag ju med, och jag hade kul ändå. Det roliga är att det typ inte släppte loss något prat från mig riktigt förräns vi var på väg ut till krogen, då kom det en massa på en gång, och sen blev det tyst igen.

Jag tyckte det var ganska läskigt med alla människorna ute på krogen, och när vi kom in så blev jag "Oh shit vad folk!" Jag tittade runt hela tiden, vill alltid ha koll på vad som finns omkring mig annars känns det inte riktigt bra, men det är det ju inte helt enkelt att ha koll på ett sådant ställe. Det var riktigt svårt att släppa loss med dansandet till en början, jag kände mig stel och dum, men när jag såg hur dum alla andra såg ut var jag ju ändå bara en i mängden liksom, och ingen kommer ju att minnas eller lägga märke till mig i alla fall så. Var rätt så kul att bara svänga loss lite sådär, men musiken hade gärna fått varit lite lägre för min del.

När jag kom hem vid 04:20 så somnade jag direkt. Var totalt färdig efter den kvällen. Dessvärre vaknade jag med ont i halsen vid klockan 11, så jag fick inte sova så värst mycket.


Min halloween makeup, det var väldigt svårt att få strecken bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0