Jobbigt på jobbet!

Har jobbat idag 08:00-14:09. Var en jobbig dag trots att den var så tung. Fick också veta från en av mina snälla kollegor att en annan kollega snackar illa om mig, han tycker att jag inte borde vara kvar på jobbet, att det är så mycket problem (lite svårt att gå in på detaljer) Men både jag och min snälla kollega tycker att det egentligen inte är något problem, för vi har båda samma problem med jobbet och det är inte vårat fel, utan det är snarare rutinerna det är fel på. Nog kryptiskt pratat nu.

Har varit duktig idag och städat igen, ja på 4 dagar så ligger det pantflaskor, reklam, papper, en tallrik, lådor och kläder på golvet. Hur lyckas jag egentligen? Och den den förbannade tvätten har jag glömt igen... Ska verkligen försöka komma ihåg det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0