Spelat lite puzzle quest 2

Har spelat lite Puzzle quest 2 nu innan läggdags för min pojkvän, han gillar inte när jag sitter och surfar så mycket, men jag har ju massvis att ta igen när jag har varit borta större delen av dagen, finns så mycket att läsa! Men jag gav med mig lite och spelade för hans skull, hur svårt det än är att slita sig från datorn. Har kommit av mig från Puzzle quest och då känns det inge roligt längre att fortsätta, ett av många spel jag har påbörjat och inte avslutat även om jag tycker väldigt myckt om spelet!

Men nu är jag här igen och kikar lite snabbt innan ljuset släcks. Har missat att läsa en sak idag, Aftonbladet, typiskt, det gillar jag inte och känns inte bra, men ska kika in snabbt på sidan och lägga upp en massa flikar på artiklar jag vill läsa till imorgon istället. 

Imorgon hoppas jag på en hel lugn dag, kan jag verkligen behöva nu när jag har varit social 2 dagar i rad. Hoppas verkligen det inte ringer något jobb, åtminstone inte tidigt på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0