Halloween party!

Jag är bjuden på halloween party idag, av en som jag inte riktigt känner, men jag känner hennes bror. Det är ju kul! Hon lär väl bli besviken på min härliga tysthet ikväll och aldrig mer bjuda mig på nåt festligt! Nåja, vi ser ju hur det går. Jag får i alla fall spöka ut mig och ha på mig min nya klänning som kom idag, det är ju nästan det som är det roligaste i hela partyt, stå tyst och se fin ut.

Det blev lite i sista sekunden det här, och egentligen gillar jag inte sånt, men jag har ju ett par timmar på mig ändå att göra mig klar och mentalt redo. Bara att försöka göra det bästa av situationen ändå! Jag lär ju vara knäckt senare ikväll kan jag lova!

Nu ska jag gå och sminka upp mig, och förbereda inför kvällen, partyt börjar 19:00! Kommer förmodligen bilder sen ikväll eller imorgon om jag får till några bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0