Glömsk igen, irriterad!

Blev väckt ett antal gånger på morgonen, först ringde vikariesamordningen 08:30 och sa att de tagit fel på ett datum i en bokning, så de skulle ändra den. Sen fick jag paket SMS vid 10 och sedan ett SMS från syrran vid 12. Klev upp klockan 13 och kände mig någorlunda utvilad ändå, men hade gärna legat kvar längre.

Var på väg till min pojkväns jobb, för att möta honom där så vi skulle kunna åka och handla och sedan träna. Men efter halva vägen upptäckte jag att jag hade glömt mobilen hemma så det var bara att vända om. Sedan försökte jag ringa min pojkvän och säga att jag blir mycket senare, och att jag är irriterad att jag glömde mobilen, men så var hans mobil avstängd så jag fick ringa till hans jobb telefon. Så han hade inte alls fått mitt SMS om att handla och träna. Men det går bra i alla fall och han ska komma och plocka upp mig nu snart.

Men usch för denna irritation jag känner nu, bara för att jag glömde mobilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0