Super stökigt!

Är hemma från födelsedags kalaset, det var trevligt, men jag sa ju som vanligt inte så mycket. 

Det är jättestökigt nu i lägenheten, och min pojkvän otrivs i det. Han vill att jag genast skall röja upp istället för att surfa, han undrar hur jag kan trivas i detta. Inte så att jag trivs i att det är stökigt, men det har varit så stressigt och mycket de senaste dagarna att det har blivit väldigt mycket stök, kläder och grejer på golvet, disk överallt osv. Och den mentala utmattningen gör att jag vet hur jag ska börja. Imorgon börjar jag jobba klockan 06:00, vilket betyder att jag måste stiga upp ca 05:00. Och jobba hela dagen. och sen jobbar jag 08:00-16:00 på Onsdag, och Torsdag 06:00-21:39 och på Fredag 06:00-14:00. Hur ska jag som inte hinner med i vanliga fall, hinna med under den här veckan? Det här kommer bli en mycket jobbig vecka...


Lite smink idag, tog inte så värst lång tid, börjar få till eyelinern utan tjorv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0