När jag var 4 år gammal...

... och min kusin var på besök. Han hade med sig sin Sega Mega Drive, och spelade Sonic the Hedgehog. Jag blev genast fast vid spelet och ville bara spela "Den blå igelkotten" som jag då sa. I julklapp samma år så fick jag och brorsan en Sega Mega Drive, med Sonic the Hedgehog till. Det enda jag gjorde på dagarna var att spela spelet om och om igen tills jag var en super expert på spelet, och även efter jag blivit perfekt på spelet fortsatte jag att spela.

Senare då de andra spelen kom så spelade jag dem också tills jag blev super expert. Dag ut och dag in, och aldrig lessnade jag! Spelade spelen upp till jag var ca 12 år. Långt nöje man hade! Spelade även några andra spel emellanåt, men de var inte lika bra som den blå igelkotten!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0