Mår lite bättre

Idag mår jag lite bättre, fortfarande svårt att ta tag i något, och så trillade det in en massa jobb SMS, så jag jobbar som en gris Tisdag-Fredag, dessutom är det tidiga morgnar!! Vilket jag avskyr. Nåja, bara att bita ihop och hoppas jag inte blir knäckt under tiden. Imorgon jobbar jag 06:00-21:00, med 2.5 timmes rast! Fy säger jag! Men pengar blir det!

Idag ska vi på ett födelsedags kalas, en kompis till min pojkvän fyller 29 år. Det var han jag firade Halloween med i Fredags. Vi åker dit vid 18 tror jag, hoppas vi inte samåker med andra, för då kommer vi aldrig iväg. Det brukar alltid bli en timme sent när man åker med andra, och det klarar jag inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0