Känner inte för att skriva något egentligen

Det tar emot att skriva idag, har ingen ork trots att det finns lite saker att berätta om dagen, men det känns allt för enerigkrävande och huvudet är aldeles för stökigt idag, tror det är 5 kanaler på just nu, kan det bero på att jag har försökt vara extra social idag?

Har i alla fall klippt mig idag och det var en hel del "Chit chat" som jag kallar det, en del kallar det kall prat. Prat om ingenting "ja vilket väder vi har" "Har du varit på krogen något i höst" "Du är inte härifrån va?" Det var jobbigt att svara på frågorna för jag har så komplicerade och invecklade svar som tar lång tid att berätta. Har svårt att korta ner mina historier. Och så pratade hon med ganska låg volym och så sa han ibland något mitt då jag spaceade ut så jag hörde ibland bara hälften och var tvungen att säga "va?"

Sedan efter det har jag varit social och bakat kärleksmums med Lisa. Min pojkvän och hans bröder fyller 30 år idag, och vi har anordnat fest den 27:nde November. Så vi har en del att förbereda...

Håret blev SNYGGT i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0