Ja då satt jag här igen!

Klockan är snart 3 på natten och jag är super pigg. Känns som att jag är inne i en sån här "lägga mig jätte jätte sent" period nu, brukar ju gå någorlunda bra vid 00:30-01:30 tiden, men nu är det hypert på ännu senare tider. Jag undrar hur jag kan vara så kreativ den här tiden på kvällen, precis som att alla stopp i huvudet lättar upp lite.

När jag var yngre, 14-18 års ålder och gick i skolan och väl gjorde någon uppgift hemma, så var det just vid sånna här tider jag satt och gjorde dem! Var omöjligt för mig att göra de tidigare för då fanns det ingen ork, ingen lust, ingen ro.

Här kommer ett litet smakprov på en ofärdig bild som jag har ritat, i jobbets kollegieblock med en bläckpenna! Det här är typiskt mig när jag ritar något, fattas ofta någon kroppsdel eller två!
Tror hon är förvånad för att hon inte har några händer eller fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0