Ingenting

Känner verkligen för att göra ingenting just nu. Har varit en jobbig dag, där allt jag har gjort är fel... Människor är bara jobbigt! Har sovit väldigt dåligt inatt...

Gick och lade mig klockan 02:30, därefter låg jag och snurrade runt i sängen till ungefär 6 då jag äntligen somnade. Min pojkväns bror kom ner till byn vid klockan 12 och skulle hälsa på, men kunde inte få komma in för att jag låg och sov förstås, så jag förstörde ju den visiten. Men hade han bara haft tålamod att vänta 10 minuter så hade jag varit uppe och påklädd i alla fall, så hade då väl fått yla bäst fan de vill... Men de försvann ganska fort efter att de fick veta att jag inte hade stigit upp, det var tydligen dåligt av mig att inte vara vaken tidigt utifall att besök spontant ramlar in...

Därefter har dagen bara gått utför och nu känns allt hopplöst igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0