Ingen sömn

Nu är det faktiskt städat här, otroligt nog. Hur hann jag det? Ja, min pojkvän sa åt mig på skarpen ca 12 på natten att jag måste sluta surfa och röja upp NU! Så det tog ca 1 timme så hade jag plockat undan allt som låg på golv och bord, medan han tog hand om större delen av disken i alla fall.

Jag vill inte ha det stökigt, men jag har inte hunnit med mig, läget har inte varit rätt att städa. All denna stress och sociala umgänget. Suck... ursäkter va? Kan ju låta som, men jag skiljer på ursäkter och anledningar. Och nu allt detta jobbande också. Hade nog tagit tag i disken idag i alla fall om jag inte hade jobbat. Men men, nu är den ju borta, så jag ska sluta och spekulera i hur jag förmodligen hade gjort.

Gick och la mig strax efter 1, och kunde inte somna alls. Låg bara och snurra fram och tillbaka och huvudet var på högvarv. När ska det vara tyst i mitt huvud? Kan NT verkligen stänga av, sluta att tänka på något helt, så som min pojkvän säger? Jag vet inte, men jag vet bara att jag har mellan 3-5 saker i huvudet samtidigt, som krockar med varandra hela tiden ända tills jag blir så utmattad att jag somnar. Dock var det inte så tungt att kliva upp klockan 5 när man ändå var vaken i alla fall. Kände mig rätt hyper på morgonen och de 2 första timmarna på jobbet gör man i princip ingenting, man bara sitter, så jag satt och vicka på benen fram och tillbaka och stirrade ut genom fönstret på vinden som blåste genom träden. Vid ca 11 började jag dock känna mig trött, och hade kunnat somna sittande om ingen tittade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0