Hinner verkligen inte med mig!

Denna veckan har jag jobbat som ett tok.

Tisdag: 06:00-21:00
Onsdag: 08:00-21:00
Torsdag: 06:00-21:39
Fredag: 06:00-20:30

Natten mellan Måndag och Tisdag sov jag 0 timmar
Natten mellan Tisdag och Onsdag sov jag 4 timmar
Natten mellan Onsdag och Torsdag sov jag 2 timmar
Natten mellan Torsdag och Fredag sov jag 5 timmar!!

Fantastiskt sliten har man blivit! Har inte riktigt hunnit med allt annat jag skall göra så det känns som värsta kaoset just nu. Stökigt är det i lägenheten igen, fast jag har diskat idag i alla fall.

Idag har det varit väldigt oplanerat, min pojkvän hade bråttom till byn där han bor igår så jag hann inte med honom, han åkte vid ca 13 hem till sig. Idag så ville jag handla på Coop forum för de hade medlemsdag idag med en massa bra erbjudanden och jag hade lite olika ideer på om hur jag skulle kunna fixa det på ett smidigt sätt utan att min pojkvän skulle behöva köra mig någonting, men det gick totalt i stöpet. Jag hade tänkt att min pojkväns kusin som alltid brukar vilja hälsa på hos min pojkvän på helgen kunde köra mig till Coop Forum, som är i princip på vägen till min pojkvän och sedan åker vi ner dit och tittar på film. Men så sa min pojkvän att kusinen hade något fel på vindrute torkarna på bilen så han inte kunde åka ner dit, och att kusinen hade varit och hälsat på på fredagen dessutom. Så sa jag att jag tänkte i plan B att jag kunde gå och hälsa på kusinen och sedan gå och handla, och sedan mellan landa hos kusinen igen och titta någon film och sedan gå hem. Så blir inte allt så långt att gå. 

Så SMSade jag kusinen och fick inget svar, sen SMSa min pojkvän mig att han tänkte åka upp till stan, så kom han mitt under mitt diskande och sa att nu åker vi och handlar direkt. Lite spontant kändes det som. Jag som var lite igång ändå. Så sa jag att jag hade SMSat kusinen om att hälsa på men att han inte hade svarat, så sa min pojkvän att han sitter där ute i bilen O_O Så sa jag att vi kan titta på film ändå hos kusinen och det verkade som att de var med på det, så åkte vi och handlade och sen sa jag att jag gärna följer med ner till byn sedan så att det inte kändes så onödigt för han bara åka upp och handla och titta en film. Så i slutändan blev det så att vi åkte ner till byn allihopa i alla fall för kusinen ville ha sina chips som var där, och sen framgick det att kusinen hade sovit över hos min pojkvän mellan Fredag och Lördag, snacka om att undanhålla information från mig? Det var så att min pojkvän hade tagit med sig sin kusin när han åkte hem på Fredagen och så sov han över. Känner mig bara lite utelämnad, nu förstår jag varför jag inte fick något svar på mitt SMS och varför kusinen inte kunde åka ner, för han var ju redan där!! Och nu sedan blev det så att min pojkvän var tvungen att köra hem sin kusin eftersom han har ju ingen bil med sig. Så blev allting mitt fel för att jag inte har något körkort... Ja, vad konstigt det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0