Extra jobb idag!

Började jobba 08:00 idag, och det var meningen att jag skulle jobba till 16:00, men ingen kom och löste av mig och det var lite struligt så jag fick jobba till 21:00 istället. Det är så synd att allt jobb ska komma på en och samma gång... Jag önskar det var lite mer utspritt, jag kommer inte kunna få något gjort hemma alls den här veckan. Nu är det 8 timmar kvar tills jag jobbar igen, jo jag börjar 06:00. Kommer inte att få sova något denna natt.

Jag är rätt pigg i energi i kroppen ändå, men huvudet känns stökigt. Kunde inte bestämma mig för vad jag ska äta, och vad jag ska ha till lunch imorgon. Det blev tillslut en Stinas kycklinglåda som nu står i ugnen, och så blir det ris till det. Så får jag värma upp det till lunch imorgon. Har köpt Ekströms extra prima kräm, som jag kommer slänga i mig till frukost strax innan jag går till jobbet imorgon, när det blir så här stressigt blir det lätt lite mindre nyttiga, men lite extra goda matvanor... Undra vad jag ska ta till middag. Har ju en 30 minuters rast så jag lär ju kanske beställa något på stan för att underlätta.

Nej, nu måste jag försöka ta det lite lungt med mina jobb åtaganden, det här orkar ju nästan inte en vanlig människa med, eller ja, det skulle nog ha varit bättre om jag inte hade ägnat så mycket tid åt att försöka vara social förra helgen, då hade jag orkat detta bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0